Het kan natuurlijk zo zijn dat u niet tevreden bent en met een klacht zit. Wij vragen om ontevredenheid of klachten te bespreken met de betreffende leidster/medewerker. Zo kan er rechtstreeks, gezamenlijk tot een oplossing gekomen worden of kan een misverstand worden verholpen.
Indien mogelijk worden problemen natuurlijk meteen besproken, maar het kan zijn dat dat door drukte op de groep niet mogelijk is. Dan kan er gekozen worden om een afspraak te maken, deze afspraak proberen wij in dezelfde week te maken. Lukt het niet in dezelfde week dan vindt deze afspraak altijd binnen 10 werkdagen plaats.
Zowel u als de leidster kunnen er altijd voor kiezen om te vragen of de leidinggevende bij dit gesprek aanwezig kan zijn. Dit kunt u doen via de leidster of door zelf een e-mail te sturen naar info@kinderopvang-derodepanda.nl. U krijgt hier uiterlijk binnen 5 werkdagen terugkoppeling op.
Indien dit niet of onvoldoende tot een oplossing leidt kunt u zich altijd richten tot het hoofd van de locatie. Dit kan gedaan worden middels een e-mail naar info@kinderopvang-derodepanda.nl. Wij proberen natuurlijk zo snel mogelijk contact met u op te nemen en doen dit binnen uiterlijk 5 werkdagen.
Gaat het om een probleem op de groep of met de leidster, dan zal dit met de betreffende leidster besproken worden en komen wij binnen 5 werkdagen met een terugkoppeling naar u. We zullen gezamenlijk naar een zo goed mogelijke oplossing zoeken. Er kan door het hoofd van de locatie gevraagd worden om een afspraak te maken om langs te komen. Vaak is het makkelijker om persoonlijk problemen op te lossen en uit te praten dan via de mail. Deze afspraak vindt binnen 10 werkdagen plaats.
Kunnen we ook dan niet samen tot een geschikte oplossing komen, dan kunt u zich richten tot het klachtenloket kinderopvang. Dit kunt u doen via het nummer 0900-1877. Zij zullen middels advies en bemiddeling proberen het probleem samen op te lossen.
Mocht het zo zijn dat er ook dan niet samen tot een oplossing gekomen kan worden, dan kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie Kinderopvang. Dit kunt u doen via het nummer 070-310 53 10. Let wel op dat hier kosten aan verbonden kunnen zitten als uw klacht als ongegrond wordt beschouwd.